6 Ekim 2014 Pazartesi

BAYKUMAŞ

Ben kumaşçıya gidemezsem kumaşlar bana gelir diye düşündüm vee hep merak ettiğim ve ilgiyle takip ettiğim baykumaştan ilk alışverişimi yaptım.


Siparişimin 2. günü kargom elime ulaştı, bu hızlı gönderi için baykumaşa çok teşekkürler.


Ben heyecanla paketi açmaya çalışırken evimizin neşesi meğer benden daha heyecanlıymış da benim haberim yokmuş :)


Heyecanlı heyecanlı poşetleri çıkardı minişim. "Anne bakk bunlar benim, buda benim, buda benim" diye hepsini açtı,bende seyrettim tabii...


Kumaşları bir arada görüntülemek zor oldu ama çekebildiğim kadarıyla resimlerini koyuyorum sizlere. 
Pandalı kumaş hem sarı hemde pembe zeninli, penye çok güzel bir kumaş. Ben bayıldım, hatta nehire dikiceklerimden kalırsa kendime de bişey yapıcam bundan :)

En öndeki yeşilli kadife likralı, pantalon dikmek için istemiştim, düz renklerde penye, yine nehirw t-shirt ve tayt olarak aramıza dönücekler. Arkada görünen leoparda bluz veya etek olabilir bana.


En öndeki puantiyeli minicik bir parça, kışlık hazırladığım konservelere süs olarak dikilecek. Beyaz olanı kendime pantalon olarak dikicem (inşallah beceririm), likralı ve tok bi kumaş. En üsteki turuncu ise yine tok ve likralı. Pantalon düşünmüştüm ama rengi çok canlı geldi, şuan bilemedim ne yapacağımı.


Bunlarda baykumaşın göndermiş olduğu hediyeler. Ben hediyeleri görünce çok sevindim, hediye kumaşlarda harika ve hiç hediye beklemediğim için ayrıca bi süpriz oldu bana.  
Herbir paket özelenle poşetlenmiş ve üzerlerinde kaç metre oldukları yazıyordu. Bu harika bişey bence. Ayrıca ürünleri yolladıkları bez çantada ayrıca hayranlık uyandırdı bende. En kısa zamanda bu kumaşları bitirip yeni cicişler almak için sabırsızlanıyorum.

www.baykumas.com a çok teşekkürler, banada bolll bolllş vakitler diliyorum bu güzellikleri hayata döndürmek için.







2 yorum:

  1. ayy kumaşlar harika görünüyor kolay dikişler inşallah.blogunuzu yeni gördüm hayırlı olsun banada beklerim
    http://amatorterzilerklubu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben sizide takip ediyorum ama eklememişim, siz söyleyince fark ettim. Bu arada yorumların gecikmesinden ötürü özür dilerim, meğer onay vermek gerekiyormuş. Bense gmaile hiç bakmamıştım,bundan sonra azami dikkat edicem

    YanıtlaSil