4 Ekim 2014 Cumartesi

 BELDEN BUZGULU YESIL ELBISE




 Buda ikinci eserimiz kucuk hanım için.  Tatlı kızıma yeşil bir elbise dikim dedim ama cokda hos olmadi. 



 bikere almış olduğum gizli fermuar gizli değil normal fermuarmis. Hahaha hiç dikkat etmemisim. Birde fermuar dikmek öyle kolay değilmiş.
 
 Ayrica biyenin ne demek olduğunu da bu elbisede öğrendim.  Elbisenin üstüne biyeden çiçek yaptik ve diktik. Ama elbise nehirime cuk oturdu. Yani sadece bu foto için poz verdik. Elbiseyi en kisa zamanda bedenine uyacak birine hediye edicez.
Giyilmeyecek kadar da kötü degil ama dimi... Evde oyun oynarken giyilir. Ne olcak evde :))

3 yorum:

  1. Annesi bu cimcimeye ne olsa yakisirkiii :-) bu fermuar olayi benimde ilk denemelerimde arakadasin kizina diktigim elbisede basima geldi.ama benim fermuarim gizliydi gizleyemeyen terzi bendim :-)

    YanıtlaSil
  2. Çokk teşekkür ederim, cimcime hemde çokk bilmiş. Ve inanılmaz mutlu oluyor ona bişeyler diktiğimde, tabii nehirim mutlu olunca bende çok mutlu oluyorum. Valla ben sizleri uzun zamandır takip ediyorum ve acemilik söz konusu bile olamaz, muhteşem şeyler dikiyorsunuz, hazır gibi gözüküyor hepsi. Darısı başıma artık :))

    YanıtlaSil