10 Ekim 2014 Cuma


Benim için ne kadar yoğun geçen bir ay bu. Nasıl yapcamda yetiştiricem bilmiyorum ama bir sürü şey var yapmak istediğim. Öncelikle bu dikiş bloğunu açtıktan sonra yapmak istediğim bişey varsa oda dikiş etkinliklerine katılmaktı. 

Bu ay www.kendindik.com un düzenliği bir etkinlik var ve gerçektende çok güzel anlam taşıyan bir etlinlik. 

Ayrıca bu ay güzel kızımın doğum günü var 19 ekimde ve onada hazırlanmaya çalışıyorum. Kızımın elbisesi bitti, sadece süslemeleri ve saç tokası kaldı hazırlamam gereken ama vakit olmayınca zor ilerliyor işler. 

Gerçi bu gece elbisenin kemerini ve fiyonk'unu bitirdim. Elbisesi nil yeşilinin biraz koyusu. Abraham denen bir kumaş cinsi. Annem ve kayınvalidem birlikte diktiler. Yarın resimlerinide paylaşırım sizlerle.  Tokasınıda bitirecektim bu gece ama bugün emin öününden 5 Tl ye almış olduğum incili taşlı broşu bulamadım. Nereye koydum hatırlamıyorum. Yarın sakin kafayla tekrar bakıcam. 
Şimdi ben yatar, 3 saat sonra güzel kızım uyanacak ve bize gün doğmuş olacak. Allahtan yarın izinliyimde tüm günü kızımla geçirebileceğim. 

Herkese tatlı rüyalar...


1 yorum:

  1. Sonunda Ipadden link bağlamayı ve resim paylaşmayı başarabildim :)

    YanıtlaSil