6 Ekim 2014 Pazartesi

YEŞİL ŞİFON BLUZ


İşte Burda dergisinden çıkarmış olduğum ilk kalıplı çalışmam huzurlarınızda...


Aslında bu bir elbise kalıbıydı ama ben alt kısmını yapmayarak bluz yaptım. 38 beden çıkarttım kendime ama belden aşağısı dar geldi. Allahtan dikiş payı denen bişey var, sonuna kadar kullandım ama çok olmadı bence.


Buda bluzumun arkadan görünüşü. Benim gibi bir aceminin dikiş öğrenmeden bu tarz kumaşları dikmesi çok saçma, çünkü dikerken elimden kaydıkça kaydı bu kumaş. Yaklaşık bir ay önce diktim bunu, Allahtan ogün kayınvalidemde vardı da o sağolsun, ara teyel, bol teyel filan gösterdi de bitirebildim.


Şuan dikiş konusunda biraz daha iyiyim, vaktim olsa neler neler yapıcam ama işte. Evdeyken nehir uyuduğu zamanlarda kendimce bişeyler yapmaya çalışıyorum. 

Geçenlerde eminönünden poplin kumaş aldım. Nehire ve kıvança pijama takımı dikicem. Bakalım nasıl bişey olcak, bitirince hemen paylaşıcam. İçimdeki heyecanı ve aceleyiii anlatamam sizee, şöyle bikaçgün evde olsamda dikişe doysam hiç fena olmaz bence :) dimi ama...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder