9 Ekim 2015 Cuma

Penguenli Tulumumuz

             Tekrardan merhaba. Yani benim küçük meleğim büyüdü de, bide beğenip beğenmemeye başladı.

                                     

Çok tatlı olmuş dimi, valla utanmasam kendimede dikicem böyle şirin bi kumaş alıp :)

                                       

Tulumun modelini Laçin hanımın bloğunda gördüm ve onun tarifi ile diktim.  Çok sevimli,iyikide yayınlamış böyle bir yazı, bizde faydalanmış olduk :)


Birde rahat dursa güzel kızım benim... Arkada gördükleriniz nilin mevlidi için yapılan hazırlıklar. Gelen misafirlerimize el havlusu dağıtıcaz kısmetse.

                                 

         Tabi Nehirime de oynucak yeni bişeyler çıktı bahaneyle. Hayırlısıyla bi mevlidimizi atlatalımda, daha yeni paylaşımlarımız da gelicek inşallah. Bu arada mor renkli bir masa örtüsü ve runner diktim. Bi tek dantelleri kaldı dikilecek. Diktikten sonra onuda resimleyip koyıcam. Görüşmek üzere :))

5 yorum:

  1. çok şirin olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Şirin şirin eline sağlık canım. Fıstık güzel günlerde kullansın. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. tulum cok guzel elıne saglık masalllah cok yakısmıs allah nazardan korusunnn

    YanıtlaSil