9 Nisan 2016 Cumartesi

MARILYN MONROE DESENLİ KOL ÇANTASI

Herkese tekrar merhabalar. İnşallah herkesin sağlığı sıhhati yerindedir. Bugünkü yayınım Marilyn Monroe desenli çantam.



Desenin güzelliğinden bahsetmeme gerek yok sanırım, şahsen benim çok sevdiğim sanatçılardan biridir kendileri...Kumaşın cinsi su itici özelliği olan kumaşlardan, hafif dik duruşu var ama ben yinede arkasını tela ile yapıştırdım. (Gerçi aldığım tela kabus gibiydi, bi türlü yapışmak bilmedi ve dikerkende hep ayrıldı :(( )



Çantanın içini kapitone ile astarladım. Bu yöntemi kullanan birçok kişi gördüm ve sonuç mükemmel oldu. İçine cep telefonu ve bir mini ipad koymak için cep yaptım.Daha bitmediii... Kalemlerimi çantada aramamak için kalem tutacağı ve anahtarlığımı asmak içinde bir kırmızı halka ekledim içine.



Arkasını düz renk yaptım. Hoşda oldu.



Çok düzgğn resim çekemedim çünkü çantayı bitirdiğim gün gelen misafirim talib olunca çantaya ayak üstü böyle bir iki resim çekebildim.



İşte çantayı alan talihlilerim , arkada gözükende eşim ve nil minişim :))
İşte böyle bir çantanın daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Çanta dikme keyfii hala devam ediyor bende ama kızçelerede bişeyler dikesim var ve hangisini önce yapsam karar veremiyorum.
Kendinize çokkk çok iyi bakın, sevgiyle, sıhhatle tekrar görüşmek dileğiyle...

3 yorum:

  1. Çok şık bir çanta olmuş canım,sahibesi güle güle kullansın kalemlik detayı da ayrı güzel,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim esma hanım, elimden geldiğince yaptım bişeyler. Şimdi aynısından bi tane daha (kendime) dikicem kısmetse, bu seferki daha da iyi olur sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ellerinize sağlık. Çok şık. Etek etkinliğime katılacağınız için çok teşekkür ederim. Resim ve linkini ozen64@yahoo.com adresine gönderin lütfen

    YanıtlaSil