6 Temmuz 2016 Çarşamba

LİKRALI KOT PANTALONUM

Merhaba arkadaşlar. Geçen gün almış olduğum likralı desenli kot kumaşımı dayanamadım ve kestim biçtim, bişeyler yaptım.


Aslında pantalon yapmak için almıştım, sonra dedim ki kendime bir kalem etek kesim, ayrıca kızlarada birer dar etek dikerim, sonra yine vazgeçtim ve haydi bismillah diyerek pantalon olarak kestim. Bu benim kendime ilk pantalon denemem olacaktı ve çokk tereddütlü başladım.


Burda dergilerinden kalıp çıkararak yapayım dedim ama bende olan dergilerde bu şekilde bir model bulamadım. Bende yıllar yıllarrr öncesinde Adl den almış olduğum bu pantalonu yatırdım kumaş üzerine ve cırttt...


Önce dedimki fermuarı falan boşver, gönlün her ne kadar fermuarlı istesede :)) sonra amann ben önlerine bi pat atayım, olursa olurr, olmazsa düz makine çeker belinede lastiği takar bitiririm dedim. Ama yapmadım, bildiğiniz fermuarlı olarak yaptım pantalonumu.



Kumaş likralı olduğu için bir kere daraltmak zorunda kaldım, fenada olmadı yani, ne dersiniz..! 


İşte size fotolar gelsin artık...




İşte böyle hanımlar. Gayet şık oldu bence :))) Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle,sağlıkla, sıhhatle kalın.
Irmak 






9 yorum:

  1. Elinize sağlık, çok güzel olmuş. Spor tarz pantolonlar fermuarla daha şık oluyor bence.İyi ki dikmişsiniz. Kumaşın desenine, renklerine bayıldım. Güzel günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  2. Valla iyi cesaret etmişsiniz kalıpsız üzerine koyarak kesip dikmeyi. Çok hoş olmuş. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benimkisi cahil cesareti diyelim :))

      Sil
  3. Çok da güzel olmuş canım ellerine sağlık..Pratik kesimle mükemmel bir sonuç olmuş,güle güle giy inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Pratik kesim icin gayet basarili olmus. Guzel gunlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Aktuelmoda ve Mevlüde hanım. Valla acemi şansımıdır nedir bilmem ama gayet kullanılır bişey oldu :) Birde bi dergide görmüştüm, üşenmez kalıp çıkarırsam o modelide dikicem. Bakalım kalıplımı yoksa kalıpsızmı görücem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyle ise 2014/2 129A model uzerinde hicbir oynama gerektirmeyen sahane bir kalip. Tavsiye ederim

      Sil
    2. Aaa, hemen bakayım bende varmı o sayı :)) teşekkür ederim mevlüde hanım :)

      Sil