24 Ağustos 2016 Çarşamba

UNUTULMUŞ BİR PİJAMA PANTALON

Herkese merhabalar. Karşınızda kesilip dikilmeyen, tesadüfen elime geçen bir pantalonlayım.



Dikiş odasındaki dolabımı toplarken elime geçti poşeti. Bide baktım ki içinde çok güzel desenli bir viskon kumaş. Aman bi sevindim bi sevindim sanki hiç kumaşım yokmuş gibi 😂



Neyse çıkardım birde ne göreyim, kumaşı kesmişim ki ben, hemde bol pantalon şeklinde. Üzerime tuttum, bana hem büyük hemde boyu kısa. (Annem bu yazıyı okusa "hadi ordan, sensin şişman derdi heralde bana 😁)



İşte ozaman anladım ki anneme kesmişim ama dikmeden kaldırmışım. (Nekadar hamarat olduğumu anlayın işte) Dün gece oturdum hemen diktim güzelce. Hemde önce overlokla diktim, sonra düz dikiş geçtim temiz olsun diye.



İşte böyle, annecim çok beğendi tabii, nasıl beğenmesin kızı dikti. Şimdi üzerine aynı kumaştan bulursam kimono istiyor, yarın bakıcam tuhafiyeye,inşallah vardır.
Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle, sağlıkla, sıhhatle ve sevdiklerinizle kalın.
Irmak 😙

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder