27 Şubat 2017 Pazartesi

SÜSLÜ BEBEK YASTIĞI VE ÇARŞAFI 😍

Herkese iyi geceler... Biliyorum sizler son diktiğim hırka ve eteğin yazısını bekliyorsunuz ama maleser henüz foto çekimi yapamadığım için hala beklemede. Ee boş oturcak değiliz bizde dimi ama 😁


Ailemizin yeni ferdi minik Arielimize annesi minicik bir beşik aldı, yatak odasında durucak. Malum diğer nevresimlerde büyük olduğu için çarşaflar bayağı büyük geldi.


Ee yenge olmak kolay değil tabii, hemen minnoşun yeni yatağına göre bir çarşaf kesip diktim. Bide üstüne süs yastığı yaptım kuzuma 😍


Kızımızın ismine istinaden keçeden bir deniz kızı aplikesi yaptım.


Birde istiridye yaptım üzerine, içinede bir inci diktim.


Ve son olarakda ismini yazdım kuzunun. Bence çok şirin oldu ama evde biraz konuu oldu bu yastık ve çarşaf. Ne konusu derseniz Nehir kendisine nezaman yastık dikeceğimi soruyor 😂 Dikmem mi ben canımın içine, sadece oda yapacağım için bekliyorum, her şey kombin olsun istiyorum çünkü 🙏❤ 


Ve bir gece çalışmamında sonuna gelmiş bulunmaktayım. Yapacak daha çokkk işim ama önce dikişhanemi bir temizleyip toplamam gerek 🙈 
Herkese iyi geceler, sevgiyle, sağlıkla, sıhhatle ve sevdiklerinizle kalın. ❤
Irmak 😚



5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bebek eşyaları dikmek çokk keyifli 😍😚😚

      Sil
  2. Selamlar, biz de sayfamıza bekleriz

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bence Nehir'e dikince daha da guzel olacak:))))
    Gule gule kullansin yengesinin kuzusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallahh 🙏🙏🙏 Yoksa nehir beni çıtır çıtır yer valla 😁 Çok teşekkür ederim 😚

      Sil