3 Ocak 2018 Çarşamba

PRATİK DİKİŞ: KIZIMIN VOLANLI KAZAĞI

Herkese merhabalar, 2018 e girdiğimiz şu ilk günlerde umarım herşey güzel ve gönlünüzce geçiyordur 😍 Şahsen ben şuana kadar iyiyim,Allah hep iyi etsin hepimizi 🙏
2017 nin son günlerinde kızıma Pembiş bir kazak dikeyim dedim. 


Evet yine herzamanki gibi minnoşumun pozları dikişimi gölgeliyor ama olsun, kızımdan önemlimi canım dikiş 😄


Kalıp olarak kızımın üzerine olan bir badisinden yardım aldım, kumaşın üzerine yatırarak kestim, sonrasında günümüzün modası olan volanları ekledim. Alt etek kısmına bir kat puantiyeli tül ve aynu kumaştan olanı üst üste koyup diktim. Baktım süsü az geldi üst bedenede fırfır ekledim 😄


Sonra baktım fırfırın üst kısmıda boş geldi gözüme, oraya ellerimle tek tekkkk inciler diktim büyüklü küçüklü 😍 İncilerim dökülecek değil ya iki inci işlemekten...


Çıkan sonuçtan Nehir hanım gayet mutlu fotodan da anlıcağınız üzere 😄 Diğer kuzuda kızımın kankisi Ayşe 💗 Bu arada onun üzerindeki kabanıda ben dikmiştim 🤗


Kumaşım ince triko bir kumaş. İnstagramdan @oblemkumas tan almıştım. Birkaç triko kumaşım daha var ama kısmet ne zamana olur bilemiyorum şimdilik tabii 😄


Bu arada fırfırların uçlarına ben kırmızı iple overlok çekip bıraktım. Bence koyu pembeyle kırmızı uyumu harika 💗 
Umarım sizlerde beğenmişsinizdir. Hepinize güzel haberler alacağınız sağlık dolu, şans dolu, mutlu yeni yıllar dilerim 😍🌲🍀💗
Sevgiyle, saygıyla, sevdiklerinizle kalın 😚😚😚
Irmak 💗





2 yorum:

  1. Bak bu konuda haklisin, her defasinda dikisin golgede kaliyor:)))
    Yerim ki ben bunlari hemde bir lokmada:)
    Hersey gonlunuzce olsun, saglik ve mutluluklarla...
    Haaa bu arada pempis cok seker olmus, ellerine saglik:))

    YanıtlaSil
  2. Bu minik hanımefendiyi öpüyrum ne kadar da yakışmış,
    Masallah ona.
    Ellerinize sağlık.
    Yıllarca ikiz kızlarıma diktim, büyüdüler hala dikiyorum,şanslıyız biz kız anneleri bu konuda da.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil